Termeni și Condiții – Green Auto
1. Produsele și disponibilitatea
Toate produsele afișate pe site sunt
prezentate cu titlu informativ. Disponibilitatea acestora poate varia în
funcție de stocul propriu sau cel al furnizorilor. Green Auto își rezervă
dreptul de a modifica, înlocui sau retrage produse fără notificare prealabilă.
2. Comenzi și contractul de vânzare
Comanda plasată online reprezintă o
solicitare de achiziție. După trimiterea comenzii, vei fi contactat de catre un operator de la Call
Center pentru confirmarea comenzii. Confirmarea procesării comenzii reprezintă
încheierea contractului între client și Green Auto.
3. Prețuri și modalități de plată
Toate prețurile afișate sunt exprimate în
lei (RON) și includ TVA. Plata se poate face prin:
- card bancar online;
- ordin de plată (OP).
-ramburs la curier ( numerar sau card la
livrare)- doar in anumite cazuri aprobate de Green Auto, in functie de valoarea
comenzii, localitatea de livrare sau istoricul clientului.
4. Livrarea comenzilor
Livrarea se face prin DPD Curier, în termen
de 1–3 zile lucrătoare pentru produsele aflate pe stoc.
Pentru produsele originale sau OEM, termenul de livrare este de 2–4 săptămâni
de la data achiziției, în funcție de disponibilitatea furnizorului.
5. Recepția produselor
Clientul are obligația de a verifica
integritatea coletului la primire. Dacă se constată deteriorări, se va întocmi
un proces verbal de constatare, semnat împreună cu agentul DPD. Orice
reclamație ulterioară privind deteriorarea la transport nu va fi luată în
considerare fără acest document.
6. Reclamații privind produsele livrate
În termen de 24 de ore de la livrare,
clientul trebuie să sesizeze în scris eventualele probleme, prin formularul de
contact de pe www.greenautodistribution.ro. Sesizarea trebuie să menționeze
clar neregulile constatate.
Lipsa unei sesizări în acest interval echivalează cu acceptarea produsului ca
fiind livrat conform.
7. Politica de retur
Produsele pot fi returnate în termen de 14
zile calendaristice de la primire, cu respectarea următoarelor condiții:
- produsul nu a fost montat sau utilizat;
- este returnat în ambalajul original, însoțit de toate accesoriile și
documentele;
- transportul pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în
care Green Auto a livrat greșit produsul.
În cazul unui produs greșit, Green Auto va suporta costul transportului
tur-retur.
Produse deteriorate la retur
Green Auto isi rezerva dreptul de a refuza returul
in urmatoarele situatii:
-produsul prezinta urme de montaj sau alte
defecte fizice aparute dupa livrare;
-produsul este returnat incomplet ( fara
ambalaj original, accesorii, etichete sau documente);
-produsul a fost deteriorate in timpul transportului de retur, din cazua
ambalarii necorespunzatoare de catre client.
In cazul in care produsul returnat este deteriorate, contravaloarea nu va fi restituita, iar clientul poate opta pentru retrimiterea produsului inapoi, pe cheltuiala sa.